x

Din virksomhed spiller altid minimum 60 minutter!

Din virksomhed er den eneste på banen, der altid vinder!

Som partner i Dansk Håndbold Forbund tilføjer du din markedsføring et helt unikt lag, der er svært at finde andre steder. Du indgår nemlig i et værdifællesskab, hvor vores attraktive brands kobles med din virksomheds værdier. Samlet set betyder det med garanti større brandopmærksomhed, øget kendskab og øget sympati, som kan aflæses på bundlinjen år efter år.

Et sponsorat giver massiv synlighed på tv, hver gang vores landshold spiller. Men det er langt mere end det: Det er løbende, værdifuld eksponering i den landsdækkende presse. Og det er dialog med hele Danmark på de sociale medier.

Vi mener det derfor bogstaveligt, når vi siger, at din virksomhed er den eneste på banen, der altid vinder.

Aktivering

I Dansk Håndbold Forbund har vi ikke kun mesterskabstitler på landsholdene. Vi er også danmarksmestre i at sikre god aktivering af sponsoraterne.

Et sponsorat er intet værd, hvis ikke det bliver aktiveret. Og her er det næsten kun fantasien hos jer, der sætter grænserne. Aktiveringen kan foregå mange steder og involvere mange mennesker, og i Dansk Håndbold Forbund står vores team af rutinerede medarbejdere klar til at hjælpe jer med at udvikle ideer til aktivering.

 

Cases

Bygma Gym

Se her, hvordan Bygma blandt andet aktiverede sit brand i et samarbejde med Herrelandsholdet.

Bygmas sponsorat

Se her, hvad Bygma fik ud af sit tidligere partnerskab med Håndboldherrerne.

Eksponering

Når landsholdene løber på banen, er der garanti for eksponering over for en bred målgruppe. Som sponsor i Dansk Håndbold Forbund har du mulighed for at få tv-eksponering via forskellige produkter, blandt andet på landsholdstrøjen, på LED-bannere og på gulvreklamer.

En slutrundelandskamp for herrerne bliver i gennemsnit set af 1.7 mio. danskere, mens 73 pct. af de danskere, der har tændt for fjernsynet, når der er en herrelandskamp under en slutrunde, ser med. En slutrundelandskamp for kvinderne bliver i gennemsnit set af 1.2 mio. danskere, mens 59 pct. af dem, der har tændt for fjernsynet, ser håndbold.

Over 2.7 mio. danskere så med, da Håndboldherrerne vandt VM-guldet mod Norge på hjemmebane i 2019. Det er sjældent, at så mange danskere er samlet omkring fjernsynet, og et sponsorat er en unik mulighed for at nå et meget bredt udsnit af danskerne i bedste sendetid.

Ud over eksponering på tv er et sponsorat også en enestående chance for at brande sig over for forskellige målgrupper via sociale medier. Samlet set følger over en halv million danskere Håndboldherrerne og Håndbolddamerne på de sociale medier, og under VM i 2020 blev indholdet på Håndboldherrernes Instagram vist til over 30 mio. mennesker.

Danskerne elsker håndbold

+2.000.000 TV-seere

152.000 fans

273.000 fans

Hospitality

Som sponsor i Dansk Håndbold Forbund er der mulighed for at vælge mellem forskellige hospitality-pakker, hvor jeres virksomhed får lov at være vært til håndboldarrangementer. I kan vælge at bruge sponsoratet til at invitere forretningsforbindelser, kunder eller medarbejdere på mindeværdige oplevelser til landskamp på hjemmebane, hvor I kan styrke jeres interne relationer eller netværke med andre partnere.

Vores hospitality-pakker rummer også udenlandsture, når landsholdene spiller mesterskaber på udebane, og uanset om I er med ude eller hjemme, vil der være mulighed for at komme tæt på vores landsholdstrænere og spillere, fx via oplæg i VIP-lougen eller til middagsarrangementer med landsholdstruppen.

Kontakt

Henrik M. Jacobsen
Henrik M. Jacobsen
Direktør
2811 6060 - hmj@dhf.dk
Helle Rosenkvist
Helle Rosenkvist
Key account manager
2054 9920 - hrp@dhf.dk
Peter Fjeldgren Beyer
Peter Fjeldgren Beyer
Key account manager
2373 4181 - pfb@dhf.dk

Vores partnere

Norlys - Bliv partner til Håndboldherrerne
Borup - Bliv partner til Håndboldherrerne
Lidl - Bliv partner til Håndboldherrerne
Puma - Bliv partner til Håndboldherrerne

Partnere